MOJE POSTĘPY W ODCHUDZANIU

MOJE POSTĘPY W ODCHUDZANIU

14 listopada 2011

GOTOWANY KURCZAK Z WARZYWAMI



Dziś poniedziałek, więc wczoraj w większości polskich domów gotował się pewnie pyszny
aromatyczny rosół.Jeśli gotowaliśmy go na kurczaku, to mamy na dziś ekspresowy dietetyczny obiad.

Składniki na 1 porcję:

* mięso z gotowanego kurczaka
* 1 op.mieszanki warzyw do przygotowania w mikrofali (u mnie dziś Azjatyckie Warzywa z orientalną przyprawą)


Mięso oddzielamy od kości, kroimy na mniejsze kawałki i kładziemy na talerzu na którym będziemy jedli.Opakowanie z warzywami wkładamy do mikrofali i ogrzewamy zgodnie z instrukcją (u mnie 4 min. i 30 sek.) Po wyjęciu warzyw ogrzewamy przez chwilę mięso.Rozcinamy opakowanie i wysypujemy warzywka obok mięsa.I gotowe!

SMACZNEGO !

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

ja tam uważam na te warzywa z mikrofalówki, bo zawierają bardzo często dużo soli i tłuszczu :(
ale przepis bardzo fajny, na pewno nie raz go wykorzystam :)
pozdrawiam serdecznie

IZABELA pisze...

Nie wiem jak w Polsce, ale te warzywa które ja kupuję nie zawierają tłuszczu, a przyprawy są tylko ziołowe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...